Speciale Actie KARIBU: Toegang voor elk gezin tot schoon én veilig DRINK-water!   arrow

Water een eerste levensbehoefte.

Omzien naar mensen door praktische hulp te bieden, kennis te delen, allemaal kernzaken die het leven van de allerarmsten verbeteren. Daarom zetten wij van stichting Karibu ook in op het waterfilterproject.

Om zoveel mogelijk gezinnen te kunnen helpen is uw bijdrage in de vorm van sponsoring van een of meerdere waterfilter systemen meer dan welkom !! Alle druppels samen doen er daadwerkelijk toe.

Door de simpele en doeltreffende Tulip Table Topfilter kan niet alleen regenwater gefilterd worden tot drinkwater, maar ook vervuild rivierwater. Dit waterfiltersysteem kost ongeveer 40 euro en het onderhoud kan door de lokale bewoners zelf gepleegd worden.

Een simpel, betaalbaar en beschikbaar systeem:

Dat betekent dat, na een korte uitleg, het waterfiltersysteem door iedereen te gebruiken is.

Belangrijk om te weten dat filters en reserve onderdelen, naast het complete systeem, in het land van gebruik voor handen zijn.

Het Tulip Table Top is een waterfilter met twee emmers en een opslagfaciliteit in één. In de bovenste emmer gaat het vervuilde water, door het speciale filter komt het gezuiverde water in de onderste emmer. Het water in de onderste emmer is veilig voor onmiddellijke consumptie. Het is ook veilig voor opslag voor langere periodes. Het reinigen van het filter is eenvoudig. Het filter gaat tot 7.000 liter mee, waarna het filter eenvoudig kan worden vervangen.

VEILIG

Het systeem is uitgebreid getest:

• Verwijdert 99,995% van de bacteriën
    • Verwijdert> 99,99% parasieten
    • Verwijdert slechte smaak of sterke geur
    • Streng getest door verschillende laboratoria over de hele wereld

Het waterfiltersysteem is eenvoudig te monteren, eenvoudig in gebruik en onderhoud, overal inzetbaar omdat er geen elektriciteit of stromend water nodig is.

Het Tulip Table Top waterfiltersysteem is door de WHO goed gekeurd.  WHO staat voor: World Health Organization, de Wereldgezondheidsorganisatie, een onderdeel van de Verenigde Naties. (V.N.)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen door middel van het contactformulier:

Uw naam (verplicht)

Uw Telefoonnummer (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

Uw donaties kunnen op onderstaande rekening worden overgemaakt, graag onder vermelding van: Waterfilteractie.

Stichting Karibu

Bankrekening ABN/AMRO: NL15ABNA 0511 1012 44.

Het FILTER dat van gevaarlijk en vies water veilig en goed drinkwater maakt!

Instructies hóe de waterfilter in elkaar te zetten!

Het vieze en verontreinigde water wordt in de bovenste “emmer” gedaan, waarin zich het waterfilter bevindt.

Voordat de waterfilter écht in gebruik genomen kan worden, moet je dit waterfilter eerst 3x volledig laten “doordruppelen” d.m.v. een plastic riet naar de onderste emmer. Dán pas kan het waterfilter “officieel” gebruikt worden!

Bij deze arme familie is het waterfilter zojuist succesvol in elkaar gezet! Nu eerst de demonstratie hoe makkelijk en hoe eenvoudig het werkt!

Ja, dat is nou dat “magische” waterfilter, zodat iedereen vanaf nú in dit gezin veilig én schoon drinkwater heeft!

Blije gezichten zijn nú al het resultaat van het hebben van veilig en schoon drinkwater in je eigen hut of huis!