Nieuws   arrow

Klik op deze link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdCq1_RToj5l6hkI5obiIKqGsAtVEPiYeFOFVPo4hdiItJzmQ/viewform?usp=sf_link om u aan te melden voor het fundraising event stichting Karibu

De veilinglijst vind u hier: VEILINGLIJST

Start van dit event: a.s. donderdagavond om 19.30 en slot van het event: 21.00 uur.
Meld u NU al aan, om u na deze aanmelding een herinnering én een link voor de livestream van het online evenement op tijd te kunnen toesturen.
Karibu! Welkom!

Beste donateurs,
Voor ons allen is het vreemd om een tussentijds bericht van de stichting Karibu te ontvangen.

Het gaat om een bijzonder bericht dat u als donateurs zéker aangaat. Het betreft om een bijzondere actie van 7 studenten van SAXION in Deventer. Ik werd door hen benaderd met de vraag of ze een event, dus een evenement mochten organiseren en waarvan de opbrengst bedoeld is voor het werk van de stichting Karibu in Tanzania.
Deze studenten zijn erg gemotiveerd om dit event te organiseren, maar
daarnaast willen ze eveneens andere jongeren oproepen om óók mee te willen doen en om evenals u, donateur te worden van de stichting Karibu.
U kunt zich voorstellen dat wij daar als bestuur enorm blij mee zijn: meer
jongeren binnen Karibu en dus meer donateurs, betekent: niet alleen nieuw
leven binnen Karibu, maar daardoor ook meer mogelijkheden tot het geven van hulp. Hulp dat in dit gebied heel hard nodig is en… deze actie en de oproep voor méér (jonge) donateurs komt als geroepen!!

Maar we willen het niet alleen laten bij een oproep van deze 7 jongeren, we
zouden het natuurlijk óók heel fijn vinden dat u en dat jij daar ook, SAMEN met hen aan mee zou willen doen: mensen motiveren om óók donateur van Karibu te willen worden. Dat kan eigenlijk heel makkelijk: vraag eens aan uw kinderen en kleinkinderen, aan buren en aan vrienden om óók donateur van de stichting Karibu te willen worden.
Want zoals we allemaal wel weten: vele handen maken licht werk; SAMEN dat verschil maken, gaat natuurlijk veel makkelijker dan met slechts een paar mensen. Zie ook mijn eigen ervaring in deze bijgevoegde videoboodschap; een actie voor het werven van nieuwe donateurs waar eveneens Anita Witzier en Rik Felderhof warm voor lopen! Deze video, speciaal voor dit event opgenomen, hebben we met veel plezier gedaan!

De link is: https://youtu.be/6RjUasWx9Ns

Wij drieën die hier samen ons zegje deden hebben net als u, een warm hart voor deze armsten en voor de nog zo vele kansloze kinderen.

Voor u als eveneens gemotiveerde donateur, is deze boodschap dan natuurlijk veel makkelijker over te brengen naar die ander. U weet als geen ander hoe direct er binnen Karibu gewerkt wordt en hoe mooi én praktisch de resultaten zijn:
We zien ter plekke hoe kansloze kinderen veranderen in kinderen met een
tóekomst, armsten die nu niet meer tot die groep behoren, maar nu als
zelfstandig en onafhankelijk gezin verder kunnen in het leven en dus eveneens een betere toekomst hebben.

Binnen Karibu is er een echtpaar dat onlangs deze vraag spontaan aan hun
kinderen gesteld heeft. Ze hebben hun eigen ervaringen verteld en het resultaat is dat deze kinderen daar alle drie gehoor aan hebben gegeven!
Hoe mooi en bijzonder ís dit…!
Wanneer we als jongeren én ouderen SAMEN de schouders eronder zetten, dan gebeuren er dingen die onmogelijk LÍJKEN, maar dat NIET ZÍJN!
Want SÁMEN verbindt, SÁMEN maakt sterk en SÁMEN geeft dát resultaat dat we nodig hebben om nóg meer te kunnen doen dan dat we nu kunnen doen.
Doet u, doe jij ook mee?
Vergeet niet om ook de bijgevoegde brief van deze 7 studenten te lezen. Deze kunt u hier vinden.
Belangrijk om te weten wat er precies staat te gebeuren die 26e november!

Er is een online veiling met prachtige kunstvoorwerpen uit Afrika; uit de landen waar we in het verleden gewerkt hebben. Ook U, ook jij, kunt daar de gelukkige bezitter van worden en tegelijkertijd steun je daarmee direct het werk van Karibu in Tanzania.
Niemand minder dan ANITA WITZIER, lid van het Comité van Aanbeveling van Karibu, is de veilingmeester van deze online veiling op donderdagavond 26 november vanuit Deventer.
Noteer die datum alvast in uw, in jouw agenda!
Graag hopen we u allemaal online te kunnen verwelkomen!
Hartelijke groet, mede namens het bestuur van Karibu, Rik Felderhof en Anita Witzier,

Marjan Tieberink.
Oprichter en Managing Director Stichting Karibu.