Nieuwsbrief Zomer 2017

Tap To Call

Onze Donateurs   arrow

Onze donateurs
Het geld waarmee Stichting Karibu zo veel goed werk kan doen voor de armste mensen in Rwanda wordt bij elkaar gebracht door onze honderden donateurs. Zij maken maandelijks of jaarlijks een bedrag over of organiseren een aktie om geld in te zamelen voor Stichting Karibu. Omdat we dat zo geweldig vinden, willen we u graag wat voorbeelden geven van wat onze donateurs zoal doen:

Trouwcadeau
Een gelukig echtpaar uit Hoogeveen heeft op hun trouwfeest, 14 september 2013, in plaats van cadeau’s een donatie voor Stichting Karibu gevraagd. Dit heeft het enorme bedrag van 1800 euro opgeleverd. Heel, heel hartelijk bedankt!

45 jaar getrouwd
Een echtpaar in Enschede is op 11 oktober 2013 maarliefst 45 jaar getrouwd. Ook zij hebben als cadeau een gift voor Stichting Karibu gevraagd. Dank u wel!

Het is heel geweldig dat mensen op deze manier hun geluk delen met kinderen in Rwanda. Met deze donaties kunnen we zoveel mogelijk kinderen en jongeren een betere toekomst geven!

Verkoop handgemaakte kleding in Ossenzijl
En groep dames uit Ossenzijl maakt regelmatig geld over dat zij verdienen met de verkoop van handgemaakte babykleding!

Appeltaart-aktie
Een donateur uit Buuren heeft ooit samen met een team vrijwilligers een enorme hoeveelheid appeltaarten gebakken en verkocht voor Karibu. Op een donateursdag hebben ze toen voor elke donateur een stukje overheerlijk appelgebak meegenomen voor bij de koffie. Voor maar liefst 450 personen!!! Tijdens die dag konden de mensen appeltaarten bestellen en meteen later op de dag mee naar huis nemen. In het weekend waarin moederdag viel, heeft ook hun plaatselijke bakker in Buuren deze overheerlijke taarten verkocht! Deze bijzondere appeltaarten waren niet aan te slepen en hebben een enorm bedrag opgeleverd voor Stichting karibu! Tijdens het bakken en tijdens de donateursdag droegen ze prachtige T-shirts ontworpen door haar zoon:

Op de voorkant stond:                         Ik ben een taart…
Op de achterkant ging het verder:      …aan het bakken voor een goed doel!

Vastenaktie
Karibu ontvangt ook vaak opbrengsten van collectes. Bijvoorbeeld de R.K. parochi in Vilsteren schenkt al vele jaren de opbrengst van de vastenaktie van Karibu.

Schenkingen
Regelmatig ontvangt Karibu schenkingen. Uit een erfenis, als cadeau voor een 25-jarig huwelijk, uit een speciale aktie, of zomaar…
Zo ontving Karibu een keer het hele bedrag dat nodig was voor de bouw van een woning in Musha.

Vaste bedragen
Behalve al deze akties, zijn er ook nog heel veel donateurs die per maand of jaar een vast bedrag overmaken. Geweldig!

Dank u wel!
Dank zij al deze donateurs kan Karibu scholen en weeshuizen bouwen voor kinderen in Rwanda, dank u wel!

P.S. Heeft u informatie over een inzamelaktie of een donatie, laat het ons vooral weten!